.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد نماينده رشت از مسئولان استان ؛
احیای محیط زیست گیلان از حرف تا عمل
نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه استان گیلان و به‌ویژه شهرستان رشت از مشکلات زیست محیطی شدید رنج می‌برد، گفت: مسئولان استان فقط به صحبت کردن درباره آلودگی‌های منطقه اکتفا کرده‌اند که این باعث تاسف است.
احیای محیط زیست گیلان از حرف تا عمل

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه استان گیلان و به‌ویژه شهرستان رشت از مشکلات زیست محیطی شدید رنج می‌برد، گفت: مسئولان استان فقط به صحبت کردن درباره آلودگی‌های منطقه اکتفا کرده‌اند که این باعث تاسف است.

به گزارش خانه ملت، سید"‌علی آقازاده‌دافساری" با بیان اینکه حدود ۲۰سال است که استان گیلان با مشکلات زیست محیطی دست‌ و پنجه نرم می‌کند، افزود: این مشکلات در چند سال اخیر بسیار تشدید شده و به‌تدریج دارد به فاجعه تبدیل می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، درباره مشکلات زیست‌ محیطی دستگاه زباله سوز بیمارستانی سراوان رشت، خاطرنشان کرد: این دستگاه زباله‌سوز به‌هیچ وجه استاندارد نبوده و وقتی زباله‌ها را می‌سوزاند دود غلیظ آن، کل منطقه را پر می‌کرد.

آقازاده با بیان اینکه سراوان مرکز جمع‌آوری پسماند‌های استان گیلان است، تصریح کرد: منطقه سراوان از بیست سال پیش محل جمع‌آوری زباله‌ها بوده است، که به‌همین دلیل این منطقه در شرایط بحرانی به سر می‌برد.

وی با بیان تاثیر آلودگی‌ پسماند‌ها بر محیط زیست منطقه، افزود: به دلیل نفوذپذیری این آلودگی‌ها در خاک، سفره‌های آب زیرزمینی نیز از تأثیرات این آلودگی‌ها مصون نبوده و به دلیل قابلیت انتشار بالا می‌توانند سفره‌های آب را به شدت آلوده کنند.

این نماینده درباره طرز انباشت زباله‌ها در شهرستان رشت، خاطرنشان کرد: زبا‌له‌ها در این شهرستان در زمین‌های منطقه به صورت گسترده دفن و برروی این زباله‌ها شن می‌ریزند، اما بعد از مدتی این زباله‌ها به‌خاطر تغییرات شیمیایی از خود گاز متساعد می‌کنند، وقتی این گاز‌ها به سطح زمین می‌رسند آتش می‌گیرند.

وی ادامه داد: زمانی که گاز متساعد شده از زباله‌ها آتش می‌گیرد، دود و بوی نامطبوعی تمام منطقه را فرا می‌گیرد که این باعث نارضایتی مردم شده است.

نماینده رشت درباره عملکرد مسئولان استان برای کاهش سطح آلودگی منطقه، افزود: مسئولان فقط به صحبت کردن و شعار دادن درباره مشکلات زیست محیطی بسنده کر‌ده‌اند که این باعث تاسف است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تاکید کرد: عملکرد مسئولان استان به‌جای آن‌که مشکلات زیست محیطی منطقه را کاهش بدهد، باعث افزایش این مشکلات شده است.

با توجه به رشد روزافزون جمعیت و افزایش تقاضا برای مواد غذایی و نیز تشدید آلودگی‌‌های محیط زیست سهم سرانه اراضی قابل بهره‌ برداری رو به کاهش بوده و از سوی دیگر ورود انواع آلاینده‌ها به محیط زیست روندی هشداردهنده را در پی‌دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 ارديبهشت 1390
ببخشید اینهائی که گفته شد مربوط به سیاست خارجی بود ؟!!
سوال پرسیدن عیب نیست ، ندانستن عیب است
آخر در این سه الی چهار سال هر سوالی پرسیده شد فرمودند من در راستای سیاست خارجه هستم که می شود فهمید چرا اوضاع سیاست خارجه امان گندزده است
نا شناس 30 ارديبهشت 1390
همین نماینده ها مجلس گیلان در مجلس چندوقت پیش حبتهای انتقادی ومصاحبه نمیکردند وفقط دنبال منافع بوده حال که انتخابات پیش روشده دلسوز مردم شدند مثله کوچکی نژاد،عباسی،تامینی ،محمدیاری،صادق ،مرعشی،قاسمی،دلق پوش (که در قاچاق کالا ازگمرک آستارا رفیق قافله بوده و.....
نا شناس 31 ارديبهشت 1390
آقای آقازاده قلبا ناراحت می شوم وقتی می بینم مردم بهت ناسزا میگند وحرفهات رو قبول ندارند و تبلیغاتی میدانند ولی خودکرده را تدبیر نیست ! بنظرم استعفاء بده وفکر نمایندگی دور بعد را از ذهنت بیرون کن چون آبروریزی بدی میشه وقتی عزیزی که دست چپ و راستش رو بلد نیست مشاورت میشه عاقبت همین است که می بینی
نا شناس 31 ارديبهشت 1390
وای وای بازم این حرف زد و خراب کرد ترا بخدا یکی بهش بگه اگر می خوای فامیلات ازت نبرند و اونا بهت رای بدن دیگه حرف نزن مثل این سه سال گذشته ساکت برو مجلس بشین و منتظر باش
نا شناس 31 ارديبهشت 1390
من متعجبم از این کامنت اون آقا که گفته ایشان در کمیسیون خارجه هستندوچه ربطی به به زباله دارد معلوم است مشکل امنیت ملی و سیاست خارجی توسط این آقازاده و اون آقازاده حل شد فقط مانده بود زباله آن که بایدآن را هم حل کنند تا خدای ناخواسته چیزی روی زمین نماند تا بویش همه را خفه کند از جمله نمایندگان شریف مردم شریف در مجلس شریف را
نا شناس 31 ارديبهشت 1390
اگر این ها راست میگن اجازه بدن یک کمیته بی طرف دارائیها واموال اینها رو برداشت کنه و با ابتدای نمایندگی مقایسه و بصورت شفاف به مردم اعلام بشود. اصلا اگر مردند خودشون این کار رو انجام بدهند و بگویند ابتدای نمایندگی چه داشتیم و الان پایان یک دوره چه دارند و شرطش این باشد که اگر کسی خلافش را ثابت کرد همه آن اثباتیها بنام ثابت کننده انتقال داده شود البته اموال بنام همسروفرزندان در این چهار سال هم حساب است اگر راست میگن بسم ا....
شمال نیوز هم ناظر باشد قبولش داریم گرچه نظرات را سه خط در میون می نویسد ولی اشکالی ندارد در بیابان لنگه کفش هم غنیمت است !!1
نا شناس 31 ارديبهشت 1390
آقای آقازاده این دفعه که داشت می آمد رشت ظاهرا کوچکی نژاد را جا گذاشت
چون چند روزی است که او لال مونی گرفته و اسباب خنده وجود ندارد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.